პროექტის სახელწოდება | რაჭის ტყეები |
პროექტის მონაწილეები | X,XI კლასის მოსწავლეები |
სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლეები | სსსმ მოსწავლე არ გვყავს |
ვადები | 3 თვე |
პროექტის ანალიზი | მოსწავლეებს არა აქვთ სათანადო ლექსიკური მარაგი ელემენტარული კომუნიკაციისათვის მოსულ უცხოელებთან,რომლებიც ხშირად ეწვევიან რაჭის ბუნებას,მოსწავლეებს მოუხდებათ ინტერნეტში მოძებნა ინფორმაციისა რაჭულ ტყეში გავრცელებული სოკოების,მცენარეების,ხეების,ცხოველების ფრინველების და მინერალური წყლების შესახებ.უნდა მოახერხონ ელემენტარული საკომუნიკაციო დონისათვის ბუკლეტის მომზადება ზემოთ ხსენებული ლექსიკით. |
პროექტის მიზნები | მოსწავლეებმა იმუშაონ კლასგარეშე რეალურ ცხოვრებისეულ სიტუაციაში,წარმართონ დამოუკიდებლად მუშაობა,კვლევა ძიების უნარის განვითარების მიზნით.მშობლიურ ტყესთნ დაკავშირებული ლექსიკური ერთეულების რეალურ მეტყველებაში გამოყენებით გაამდიდრონ ინგლისურ ენაზე მეტყველება. |
წინარე ცოდნა | ნაწილობრივ ფლობენ ლექსიკურ ერთეულებს ზემოთ ხსენებულ საკითხთან დაკავშირებით. |
მიზნობრივი ჯგუფი | თემის წარმომადგენლები და მოსწავლეები |
ხელმძღვანელი | ნინო გამყრელიძე |
ელფოსტა | gamkrelidze125@gmail.com |
ამოცანის განსახორციელებლად საჭირო საქმიანობები | · დაიყონ ჯგუფებად და თითოეულმა ჯგუფმა მოიძიოს ინფორმაცია სხვადსხვა თემაზე. · ჯგუფებში ითარგმნოს ინგლისურ ენაზე · მრავალი სახის ფოტო-მასალებით და პრეზენტაციებით გაამდიდრონ პროექტი. · შემდეგ ჯგუფური მუშაობით შეაჯერონ მასალები და გააკეთონ ბუკლეტი ტყესთან დაკავშირებული ლექსიკით და ფოტო მასალებით. · განათავსონ ვებ-გვერდზე. |
კავშირი სხვა საგნებთან | ბიოლოგია,ხელოვნება,ისტი |
გაკვეთილის მთავარი თემა | An autumn festival in china |
სწავლების საფეხური | დაწყებითი,მე-4 კლასი |
მოსწავლეთა პროფილი | 23 მოსწავლე,(სსსმ მოსწავლე არ მყავს) |
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები | READING · Read,understand and practice new vocabulary on the poster · Read,understand and practice reading the text · Answer oral comprehension questions · Practice reading the text · უცხ. დ. III.5. მოსწავლეს შეუძლია მცირე ზომის ტექსტების გაშიფრვა-წაკითხვა. · უცხ. დ. III. 6 . მოსწავლეს შეუძლია ილუსტრირებული ტექსტების გაგება და მათში ინფორმაციის მოძიება. · უცხ.დ . III. 7 . მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს ტექსტზე მუშაობის საწყისი ჩვევები და სტრატეგიები. |
წინასწარი ცოდნა | · უცხ. დ. II . 5 . მოსწავლეს შეუძლია სიტყვების, წინადადებების გაშიფრვა-წაკითხვა. · უცხ.დ . II. 6. მოსწავლეს შეუძლიამცირე ზომის ილუსტრირებული ტექსტების გაგება და მათში ინფორმაციის მოძიება. |
შეფასების საგანი და პროცედურები | განმავითარებელი შეფასება,წამახალისებელი სტიკერები და სიტყვიერი წამახალისებელი შეფასება.... |
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები | PB,Poster,CD,Dictionary,flash cards,word cards for words on poster; world map or atlas,computer… |
გაკვეთილის მსვლელობა/საკლასო მენეჯმენტი | · ACTIVITIES · I’ll Point to the poster.I’ll,Read out the title,explain festival briefly.I’ll give the class a moment or two to look · I’ll Point to each picture,read the phrases,show the word card for each season.Class reads and says the word. · I’ll Show flashcards.Children name the seasons.I’ll Check that children understand that the pictures show different times of the year. · I’ll read out the names of the countries. I’ll show a world map or atlas tham where in the world these countries are.I’ll make sure they can find their own country,too. · I’ll ask the class about festivals,encourage them to talk about small events as well as larger ones.I’ll ask what festivals do you go to?What do you see there?what do you hear · I’ll Ask about the pictures on the poster.Which one is interesting?exciting?beautiful?When children choose a picture,I’II ask students what they like abaut it. |
No comments:
Post a Comment